Loyalty Experience Manager
- Hybride
- Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
- € 3.530 - € 5.043 per maand
- Marketing & Communicatie
- 32-40 uur
Functieomschrijving
Word jij de kartrekker op het gebied van klantloyaliteit en bouw je mee aan een klantrelatie waarin klanten onze actieve bondgenoten en ambassadeurs worden? Als Loyalty Experience Manager zorg je dat we samen de energie transitie versnellen. Zien we je in Rotterdam?
Hier krijg jij positieve energie van
- Bouwen aan de merkbeleving en reputatie door de betrokkenheid op onze bos- en natuurprojecten te vergroten.
- Investeren in de betekenisvolle klantrelatie om zo trouwe klanten te behouden en belonen.
- Door ontwikkelen van loyaliteit op basis van de gewenste klantbeleving waarbij klantgerichtheid, betrouwbaarheid, persoonlijkheid en gemak centraal staan
Dit ga je doen als Loyalty Experience Manager
Jij bent verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling en dagelijkse operatie van klantloyaliteit aan de hand van onze Customer Experience (CX) principes. Hierin staan expertise, betrouwbaarheid, een persoonlijke benadering, gemak en een positieve impact centraal. We bouwen aan een klantrelatie waarin klanten onze actieve bondgenoten en ambassadeurs worden, want alleen samen kunnen we de energietransitie versnellen.
Dankzij jou als Loyalty Experience Manager wordt deze visie vertaalt naar een klantgericht ecosysteem dat de merkloyaliteit versterkt. Zodat loyaliteit bijdraagt aan een langdurige en betekenisvolle relatie met onze klanten. Daarbij betrek je stakeholders om kansrijke ideeën te ontwikkelen, en werk je logisch samen met diverse interne en externe collega’s. Zo zorg je dat onze loyaliteit niet alleen voldoet aan de verwachtingen van onze klanten, maar deze ook overstijgt.
Jouw uitdagingen:
- CX-gedreven innovatie en optimalisatie: Je werkt aan innovatieve oplossingen die de klantbeleving versterken en de impact van loyaliteit vergroten.
- Ontwikkelen en managen van het loyaliteitsprogramma: Je stelt prioriteiten zonder concessies te doen aan de kwaliteit, beheert resources en zorgt ervoor dat alle projecten binnen het loyaliteitsprogramma op tijd en binnen budget worden opgeleverd.
- Stakeholdermanagement: Je bent de verbindende schakel en zorgt voor nauwe samenwerking tussen stakeholders. Zo zorg je voor een soepel lopend traject dat altijd in lijn is met de klantbehoeften en bedrijfsdoelen. Je analyseert de resultaten van klantloyaliteit op basis van relevante KPI’s en presenteert deze aan het stakeholderveld.
Samen impact maken
Je wordt onderdeel van het marketing- en communicatiehart van Greenchoice. Ons centrale marketingteam bestaat uit 17 enthousiaste collega’s die zorg dragen voor ons sterke merk, marketing en communicatie. We zijn gedreven, creatief en positief kritisch. Binnen het team hoor je samen met vier collega’s tot het subteam Customer en Employee Experience. Waarin gezamenlijk gebouwd wordt aan klantgericht werken. Dus een mooie kans om samen te bouwen, professionaliseren en je stempel op de organisatie te drukken.
Bij Greenchoice zijn we wie we zijn. We willen dat iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt, niet ondanks, maar dankzij onze verschillen. Juist omdat we allemaal anders zijn, komen we tot de beste oplossingen. Hier doet het ertoe wie je bent. Jouw gender, geloof, overtuigingen, kledingstijl, leeftijd en thuissituatie maken jou wie je bent. We streven naar een inclusieve cultuur waarin diversiteit en gelijkwaardigheid net zo vanzelfsprekend is als duurzaamheid. We vinden elkaar in ons gemeenschappelijke doel: de energietransitie van en voor iedereen maken. Door samen iedere dag weer te gaan voor groene keuzes, maken we de wereld van morgen beter.
Dit vindt Thanh, Interim Loyalty Experience Manager, het leukste aan haar opdracht: “De diversiteit aan werkzaamheden, complexiteit van het vraagstuk om loyaliteit verder brengen en de samenwerking met verschillende afdelingen en externe partners.”
Hiermee laten we jouw energie branden
- Een bruto maandsalaris van € 3.530- tot € 5.043,- op basis van een 40-urige werkweek en 8% vakantietoeslag.
- Een prestatiegerichte bonus van maximaal twee bruto maandsalarissen per jaar.
- Een individueel keuzebudget van 8,33% van je bruto jaarsalaris waarmee je zelf keuzes kunt maken in arbeidsvoorwaarden. Zo kun je dit bedrag laten uitbetalen of bijvoorbeeld extra verlofdagen kopen. Je kunt (een deel van) het bedrag ook schenken aan een goed doel via onze samenwerking met The Social Handshake.
- 25 vakantiedagen als je fulltime werkt en twee extra vrije dagen wanneer je je niet ziekmeldt.
- Diversiteit en inclusiviteit is belangrijk voor ons, ruil daarom gerust officiële culturele en religieuze feestdagen om voor dagen die beter aansluiten bij jouw achtergrond.
- Een NS-Business Card waar je ook privé zoveel mee mag reizen als je wilt.
- Een aantrekkelijke fietsregeling waarbij je tot €750 van de kostprijs van je fiets vergoed krijgt als je ook regelmatig de fiets neemt.
- Een uitgebreide pensioenverzekering via Zwitserleven, waarvoor jij als medewerker maar een kleine bijdrage levert, en een arbeidsongeschiktheidsverzekering van De Goudse.
- Een contract voor bepaalde tijd om elkaar eerst goed te leren kennen. Als we goed bij elkaar passen, zetten we dit graag om in een langdurige samenwerking. In de vorm van een vast contract.
- Personeelskorting op de levering van stroom en aardgas met Natuur voor Morgen van Greenchoice.
- Volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen, onder meer door trainingen via onze Greenhouse Academy. Ook hebben we een aantrekkelijke studiekostenregeling voor ontwikkelactiviteiten buiten de deur.
- Een hybride werkcultuur. Om het thuiswerken zo prettig mogelijk te maken, krijg je een laptop, monitor, toetsenbord, muis, privacy scherm en eventueel een docking station in bruikleen.
- Sportieve, creatieve en andere originele activiteiten waarin verbinden en samen plezier maken centraal staan.
- Aandacht voor jouw gezondheid. Zo is er een paar keer per week vers fruit, kun je iedere zes weken naar een bedrijfsmasseur en bieden we faciliteiten om jouw energiebalans op peil te houden.
- Veel gezellige momenten om de teamspirit hoog te houden. Zo gaan we iedere twee weken wat drinken op een locatie buiten de deur en krijgt ieder team budget om eens in de maand samen te lunchen.
- Een gebedsruimte en kolfruimte met alles erop en eraan, als je daar gebruik van wilt maken.
- Een fantastische werkplek in een open, monumentaal pand, vlak bij Rotterdam Centraal. Een plek die uitnodigt om elkaar te ontmoeten. Met name in ons Groene Hart, de lunchruimte.
En heb jij iets nodig om het werk voor jou mogelijk te maken? Laat het ons weten. We denken graag met je mee. Goed om te weten: ons kantoor is toegankelijk voor rolstoelen. Ook is het mogelijk om je werkplek naar jouw situatie aan te passen en kunnen we je voorzien in specifieke software.
Jij bent onze positieve energie
Hoe hectisch het werk ook kan zijn, jij behoudt het overzicht. Dankzij je analytische vermogen biedt je waardevolle inzichten om strategische beslissingen te onderbouwen en je creativiteit zorgt dat de klantervaring van het programma continu verbetert. Je weet mensen te verbinden en te enthousiasmeren om concrete stappen te zetten in meer klantgericht werken.
Daarnaast heb je:
- Minimaal 6 jaar ervaring met (digitale) loyaliteitsprogramma's, community building en het opzetten van klantgerichte partnerships, zowel op strategisch als operationeel niveau.
- De ervaring om complexe ideeën helder over te brengen aan zowel interne als externe stakeholders.
- Aantoonbare ervaring met het schakelen met IT met een grondig begrip hebt van digitale tools en technologieën die cruciaal zijn voor het succes van een modern loyaliteitsprogramma.
Solliciteer en kies voor team Green!
Enthousiast over deze baan? Reageer uiterlijk 5 december 2024 via de sollicitatiebutton. Als we een match zien, maken we graag zo snel mogelijk kennis. We wachten dus niet op de uiterlijke reactiedatum met het uitnodigen van kandidaten. Heb je nog vragen over de functie of de sollicitatie- en selectieprocedure? Mail dan naar sirikit.huibers@greenchoice.nl .
Sirikit staat absoluut klaar voor jou als sollicitant, maar als recruiter hoef je geen reactie te verwachten. We hebben een interne recruiter on the job en zoeken geen nieuwe werving & selectie partner.
Zo ziet het sollicitatieproces eruit
- Reageer via de sollicitatiebutton. Wij begrijpen dat een motivatiebrief schrijven best lastig kan zijn. Daarom vragen we je om vier korte vragen te beantwoorden. Deze antwoorden vertellen ons meer dan een motivatiebrief.
- Je ontvangt binnen 10 dagen een reactie.
- Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Het eerste gesprek is met Sirikit, Customer Experience Lead, en een collega uit het CX team. Het tweede gesprek is met Bastiaan, Manager Marketing & Communicatie en Lorraine of Bianca, HR Business Partner.
- Krijgen we energie van elkaar? Dan verwelkomen we je graag in ons Groene Hart.
- Rotterdam
of
- Rotterdam
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!