Greenchoice - Manager Service & Operations Zakelijk
Overslaan naar content

Manager Service & Operations Zakelijk

  • Hybride
    • Nijmegen, Gelderland, Nederland
    • Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
    +1 meer
  • € 4.766 - € 6.809 per maand
  • Zakelijk
  • 32-40 uur

Functieomschrijving

Staat Greenchoice mede dankzij jou straks op een stevige plek in de top 10 van de beste zakelijke klantenservice in Nederland? Lees dan snel verder en solliciteer als Manager Service & Operations Zakelijk. De voorkeursstandplaats is Nijmegen (60%), waar je ook vanuit Rotterdam (40%) werkt.


Hier krijg jij positieve energie van

  • Een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is, want dat is kenmerkend voor zowel de energiebranche als de klantcontactwereld.

  • Het vertalen van de strategie naar de executie, met sterk oog voor de dagelijkse operatie. Collega's raken door jou geïnspireerd om voortdurend te verbeteren.

  • Samen met je team zakelijke klanten transformeren tot ambassadeurs van het merk Greenchoice.


Dit ga je doen als Manager Service & Operations Zakelijk

Jij bouwt vanuit Service & Operations mee om onze ambitie om de beste zakelijke dienstverlener van Nederland te worden te realiseren. Jouw heldere visie op hoe we dit aanpakken zet je om in meerjarenplannen. Die je vervolgens vertaalt naar wat dit voor de medewerkers vandaag betekent. Je zet heldere kaders en uitgangspunten over de te behalen KPI’s en wat er komt kijken bij de beste zakelijke dienstverlening. Voor je teamleden ben je naast gids ook een coach die ze motiveert om te groeien, want alleen samen maken we onze ambities tot realiteit.


Als manager én lid van het managementteam Zakelijk stap je in op een interessant moment. Er staat een duidelijke strategie en nu kunnen volgende stappen gezet worden. Een eerste stap is het (her)inrichten en uitbouwen van het team, waarbij je ook kijkt naar hoe je het team intern goed op de kaart zet. En daarnaast kijk je hoe we de klantwens centraal kunnen zetten. Dankzij jou wordt er intensief samengewerkt met de de verschillende afdelingen zoals Sales, IT en Marketing. En hebben we inzicht in de commerciële kansen en mogelijkheden. Kortom, een rol waarin jij continu in beweging bent en echt impact kunt maken.


Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Keuzes maken, focus aanbrengen en ontwikkelen van een klantenserviceteam om elke dag weer de beste resultaten te behalen.

  • Een professionaliseringsslag maken op meerdere gebieden, waaronder het optimaliseren en automatiseren van serviceprocessen, het maken van rapportages, het opzetten van customer journeys en creëren van beter data-inzicht & bijpassende reporting.

  • Zorgen dat we zo zijn ingericht dat we zowel goed kunnen inspelen op de veranderende wet- en regelgeving binnen de energiesector als snel kunnen inspelen op de klantwens van de toekomst.


Samen impact maken

Het team Service & Operations bestaat uit 19 enthousiaste medewerkers, die je samen met een teamleider ondersteunt in hun dagelijks werk en hun professionele en persoonlijke ontwikkeling. Het team kent een flinke diversiteit aan talent en achtergronden, die samen bouwen aan een optimale klantbeleving voor onze zakelijke klanten. We pakken aan, hebben een groot verantwoordelijkheidsgevoel en houden van plezier op de werkvloer. Twee keer per maand komt het hele team samen: een keer in Rotterdam en één keer in Nijmegen.


Bij Greenchoice zijn we wie we zijn. We willen dat iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt, niet ondanks, maar dankzij onze verschillen. Juist omdat we allemaal anders zijn, komen we tot de beste oplossingen. Hier doet het ertoe wie je bent. Jouw gender, geloof, overtuigingen, kledingstijl, leeftijd en thuissituatie maken jou wie je bent. We streven naar een inclusieve cultuur waarin diversiteit en gelijkwaardigheid net zo vanzelfsprekend is als duurzaamheid. We vinden elkaar in ons gemeenschappelijke doel: samen slimme keuzes maken.


Dit vindt Claudia, Teamleider Service & Operations, het leukste aan haar baan: “Als teamleider service en operations bij Greenchoice maak ik deel uit van een missiegerichte organisatie. Ik werk aan innovatieve oplossingen die de energietransitie versnellen, terwijl ik een team inspireer om elke dag het verschil te maken. Het is een baan vol uitdagingen, maar ook vol mogelijkheden om echt impact te hebben op een duurzamere toekomst."


Hiermee laten we jouw energie branden

  • Een bruto maandsalaris van € 4.766 ,- tot €6.809,-, op basis van een 40-urige werkweek en 8% vakantietoeslag.

  • Een prestatiegerichte bonus van maximaal twee bruto maandsalarissen per jaar.

  • Een individueel keuzebudget van 8,33% van je bruto jaarsalaris waarmee je zelf keuzes kunt maken in arbeidsvoorwaarden. Zo kun je dit bedrag laten uitbetalen of bijvoorbeeld extra verlofdagen kopen. Je kunt (een deel van) het bedrag ook schenken aan een goed doel via onze samenwerking met The Social Handshake.

  • 25 vakantiedagen als je fulltime werkt en twee extra vrije dagen wanneer je je niet ziekmeldt.

  • Diversiteit en inclusiviteit is belangrijk voor ons, ruil daarom gerust officiële culturele en religieuze feestdagen om voor dagen die beter aansluiten bij jouw achtergrond.

  • Een NS-Business Card waar je ook privé zoveel mee mag reizen als je wilt.

  • Een aantrekkelijke fietsregeling waarbij je tot €750 van de kostprijs van je fiets vergoed krijgt als je ook regelmatig de fiets neemt.

  • Een uitgebreide pensioenverzekering via Zwitserleven, waarvoor jij als medewerker maar een kleine bijdrage levert, en een arbeidsongeschiktheidsverzekering van De Goudse.

  • Een contract voor bepaalde tijd om elkaar eerst goed te leren kennen. Als we goed bij elkaar passen, zetten we dit graag om in een langdurige samenwerking. In de vorm van een vast contract.

  • Personeelskorting op de levering van stroom en aardgas met Natuur voor Morgen van Greenchoice.

  • Volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen, onder meer door trainingen via onze Greenhouse Academy. Ook hebben we een aantrekkelijke studiekostenregeling voor ontwikkelactiviteiten buiten de deur.

  • Een hybride werkcultuur. Om het thuiswerken zo prettig mogelijk te maken, krijg je een laptop, monitor, toetsenbord, muis, privacy scherm en eventueel een docking station in bruikleen.

  • Sportieve, creatieve en andere originele activiteiten waarin verbinden en samen plezier maken centraal staan.

  • Aandacht voor jouw gezondheid. Zo is er een paar keer per week vers fruit, kun je iedere zes weken naar een bedrijfsmasseur en bieden we faciliteiten om jouw energiebalans op peil te houden.

  • Veel gezellige momenten om de teamspirit hoog te houden. Zo gaan we iedere twee weken wat drinken op een locatie buiten de deur en krijgt ieder team budget om eens in de maand samen te lunchen.

  • Een gebedsruimte en kolfruimte met alles erop en eraan, als je daar gebruik van wilt maken.

  • Een fantastische werkplek in een open, monumentaal pand, vlak bij Rotterdam Centraal. Een plek die uitnodigt om elkaar te ontmoeten. Met name in ons Groene Hart, de lunchruimte.


En heb jij iets nodig om het werk voor jou mogelijk te maken? Laat het ons weten. We denken graag met je mee. Goed om te weten: ons kantoor is toegankelijk voor rolstoelen. Ook is het mogelijk om je werkplek naar jouw situatie aan te passen en kunnen we je voorzien in specifieke software.


Jij bent onze positieve energie
Hoe hectisch het werk ook kan zijn, jij blijft de stip op de horizon zien. Je weet mensen te verbinden en kunt veranderingen in gang zetten. Jouw heldere visie op hoe we de volgende stap zetten in onze service, weet je over te brengen op collega’s. En met dank aan jouw communicatieve vaardigheden bouw je snel een interessant netwerk op.


Daarnaast heb je:

  • Minimaal 5 jaar ervaring in het aansturen en enthousiasmeren van een team, waarbij je zowel oog hebt voor professionele & persoonlijke ontwikkeling als het behalen van de KPI’s.

  • Ruime ervaring binnen customer service, operations en WFM. Jij weet wat er komt kijken bij de gehele klantreis en bent in control ondanks eventuele pieken en dalen.

  • Ervaring binnen de energie, telecom en/of e-commerce branche. Jij hebt gewerkt in een snel veranderende markt weet wat er komt kijken bij het managen van verandering.


Solliciteer en kies voor Greenchoice!
Enthousiast over deze baan? Reageer uiterlijk 5 december via de sollicitatiebutton. Als we een match zien, maken we graag zo snel mogelijk kennis. We wachten dus niet op de uiterlijke reactiedatum met het uitnodigen van kandidaten. Heb je nog vragen over de functie of de sollicitatie- en selectieprocedure? Mail dan naar Lorraine Hendriks, HR Business Partner, via lorraine.hendriks@greenchoice.nl.


Waar Lorraine klaar staat voor jou als sollicitant, hoef je als Recruiter geen reactie te ontvangen. We werken met een interne Recruiter en zoeken geen nieuwer partners voor werving & selectie.


Zo ziet het sollicitatieproces eruit

  • Reageer via de sollicitatiebutton. Wij begrijpen dat een motivatiebrief schrijven wellicht niet van deze tijd is. Daarom vragen we je om vier vragen te beantwoorden. Deze antwoorden vertellen ons net zoveel als een motivatiebrief.

  • Je ontvangt binnen 10 dagen een reactie.

  • Zien we een match? Dan maken we eerst telefonisch kennis met je.

  • Vervolgens zijn er drie gesprekken. Eerst ga je in gesprek met Claudia en Hakim, leidinggevenden binnen S&O. In het tweede gesprek spreek je Lorraine, HR Business Partner, en een van de MT Leden. Het derde en laatste gesprek is met Ehssane, Director Zakelijk.

  • Een assessment maakt deel uit van de procedure.

  • Krijgen we energie van elkaar? Dan verwelkomen we je met open armen.

Hybride
  • Nijmegen
  • Rotterdam
+1 meer
€ 4.766 - € 6.809 per maand
Zakelijk
32-40 uur

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar
Hybride
  • Nijmegen
  • Rotterdam
+1 meer
€ 4.766 - € 6.809 per maand
Zakelijk
32-40 uur