
Projectleider Klachten & Klanttevredenheid
- Hybride
- Nijmegen, Gelderland, Nederland
- Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
+1 meer- € 3.640 - € 5.200 per maand
- Zakelijk
- 32-40 uur
Functieomschrijving
Ben jij een analytische verbinder met een passie voor klanttevredenheid? Als Projectleider Klachten & Klanttevredenheid ben jij de stem van de klant én de drijvende kracht achter structurele verbeteringen. Maak impact op de klantervaring binnen het zakelijke domein!
Hier krijg jij positieve energie van
Een uitdagende functie waarin je direct bijdraagt aan de klanttevredenheid en kwaliteit van dienstverlening.
Veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke groei.
Mogelijkheid om rechtstreeks invloed uit te oefenen op beleid en processen binnen het MT.
Dit ga je doen als Projectleider Klachten & Klanttevredenheid
Jij bent het centrale aanspreekpunt binnen domein zakelijk als het gaat om de afhandeling van klachten en disputen. Je zorgt dat onze collega’s onze klanten kunnen voorzien van snelle, volledige en klantgerichte oplossing én bewaakt het bedrijfsbelang. Je analyseert hoe klachten ontstaan en onderzoekt waar processen en/of klantcontact verbeterd kunnen worden. Zo fungeer je als “gatekeeper” van de klantervaring, zowel binnen jouw afdeling Service & Operations als richting het gehele zakelijke domein.
Als Projectleider Klachten & Klanttevredenheid betrek je collega’s van onder andere sales, finance, IT en operations bij jouw projecten om samen structurele verbeteringen door te voeren. Deze verbeteringen leg je helder vast en deel je actief binnen de organisatie. Je vertegenwoordigt de stem van de klant aan de managementtafel en weet met jouw analytisch vermogen en overtuigingskracht anderen mee te nemen in klantgericht werken. Zo draag jij bij aan een organisatie die continu leert en verbetert.
Jouw uitdagingen/ verantwoordelijkheden:
Professionaliseren van afdelingsbrede klachtenafhandeling: Analyseren en oplossen van klantklachten en betalingsgeschillen met focus op klanttevredenheid.
Heldere communicatie en zorgvuldige documentatie: Zorgen voor optimale afstemming met klanten en tussen interne teams, en nauwkeurig vastleggen van klachtendossiers en rapportages.
Structurele procesverbetering: Signaleren van trends, vertegenwoordigen van de klantstem in het hele zakelijke domein en samenwerken aan verbeteringen in producten, diensten en klantbeleving.
Samen impact maken
De afdeling S&O bestaat uit een team van 20 collega's, die werkzaam zijn in Rotterdam en Nijmegen. We hechten veel waarde aan de verbinding binnen ons team en komen daarom elke dinsdag fysiek samen. De ene keer in Nijmegen en de andere keer in Rotterdam. Ons team is divers en bestaat uit meerdere specialisten die, met hun inhoudelijke expertise, de ruggengraat van de afdeling vormen. Met daarnaast een coördinator die zorgt voor de efficiënte verdeling van het werk, zodat iedereen optimaal kan bijdragen aan onze doelen.
Bij Greenchoice zijn we wie we zijn. We willen dat iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt, niet ondanks, maar dankzij onze verschillen. Juist omdat we allemaal anders zijn, komen we tot de beste oplossingen. Hier doet het ertoe wie je bent. Jouw gender, geloof, overtuigingen, kledingstijl, leeftijd en thuissituatie maken jou wie je bent. We streven naar een inclusieve cultuur waarin diversiteit en gelijkwaardigheid net zo vanzelfsprekend is als duurzaamheid. We vinden elkaar in ons gemeenschappelijke doel: samen slimme keuzes maken.
Dit vindt Babette, klachtenspecialist, het leukste aan haar hun baan: "Ik vind het geweldig leuk om me in een moeilijke casus helemaal vast te bijten. Onderzoeken waar het is misgegaan en het helemaal oplossen voor de klant. En uit die inzichten verbeteringen voor te stellen”
Hiermee laten we jouw energie branden
Een bruto maandsalaris van € 3.640, - tot € 5.200, -, op basis van een 40-urige werkweek exclusief 8% vakantietoeslag.
Een prestatiegerichte bonus van maximaal twee bruto maandsalarissen per jaar.
Een individueel keuzebudget van 8,33% van je bruto jaarsalaris waarmee je zelf keuzes kunt maken in arbeidsvoorwaarden. Zo kun je dit bedrag laten uitbetalen of bijvoorbeeld extra verlofdagen kopen. Je kunt (een deel van) het bedrag ook schenken aan een goed doel via onze samenwerking met The Social Handshake.
26 vakantiedagen als je fulltime werkt en 8 uur per jaar om je in te zetten voor vrijwilligerswerk naar keuze.
Diversiteit en inclusiviteit is belangrijk voor ons, ruil daarom gerust officiële culturele en religieuze feestdagen om voor dagen die beter aansluiten bij jouw achtergrond.
Een NS-Business Card waar je ook privé zoveel mee mag reizen als je wilt.
Een aantrekkelijke fietsregeling waarbij je tot €750 van de kostprijs van je fiets vergoed krijgt als je ook regelmatig de fiets neemt.
Een uitgebreide pensioenverzekering via Zwitserleven, waarvoor jij als medewerker maar een kleine bijdrage levert, en een arbeidsongeschiktheidsverzekering van Nationale Nederlanden.
Een contract voor bepaalde tijd om elkaar eerst goed te leren kennen. Als we goed bij elkaar passen, zetten we dit graag om in een langdurige samenwerking. In de vorm van een vast contract.
Personeelskorting op de levering van stroom en aardgas met Natuur voor Morgen van Greenchoice.
Volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen, onder meer door trainingen via onze Greenhouse Academy. Ook hebben we een aantrekkelijke studiekostenregeling voor ontwikkelactiviteiten buiten de deur.
Een hybride werkcultuur. Om het thuiswerken zo prettig mogelijk te maken, krijg je een laptop, monitor, toetsenbord, muis, privacy scherm en eventueel een docking station in bruikleen.
Sportieve, creatieve en andere originele activiteiten waarin verbinden en samen plezier maken centraal staan.
Aandacht voor jouw gezondheid. Zo is er een paar keer per week vers fruit, kun je iedere zes weken naar een bedrijfsmasseur en bieden we faciliteiten om jouw energiebalans op peil te houden.
Veel gezellige momenten om de teamspirit hoog te houden. Zo gaan we iedere twee weken wat drinken op een locatie buiten de deur en krijgt ieder team budget om eens in de maand samen te lunchen.
Een gebedsruimte en kolfruimte met alles erop en eraan, als je daar gebruik van wilt maken.
Een fantastische werkplek in een open, monumentaal pand, vlak bij Rotterdam Centraal. Een plek die uitnodigt om elkaar te ontmoeten. Met name in ons Groene Hart, de lunchruimte.
En heb jij iets nodig om het werk voor jou mogelijk te maken? Laat het ons weten. We denken graag met je mee. Goed om te weten: ons kantoor is toegankelijk voor rolstoelen. Ook is het mogelijk om je werkplek naar jouw situatie aan te passen en kunnen we je voorzien in specifieke software.
Jij bent onze positieve energie
Jij voelt haarfijn aan wat klanten nodig hebben en weet zelfs in lastige situaties helder te communiceren. Je blijft kalm onder de druk en dynamiek van de energiesector en denkt in oplossingen, niet in problemen. Met jouw empathie en oplossingsgerichtheid maak jij van elk probleem een kans om te verrassen. Altijd met oog op de duurzame oplossing.
Daarnaast heb je:
Minimaal een afgeronde HBO opleiding en minimaal 4 jaar ervaring in een klantenservice- of klachtenbehandelingsfunctie.
Ervaring met complex stakeholdermanagement en bij voorkeur presenteren aan het MT.
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, aangezien de collega’s en alle documentatie binnen Greenchoice Nederlandstalig zijn.
Solliciteer en kies voor team Green!
Enthousiast over deze baan? Reageer via de sollicitatiebutton. Als we een match zien, maken we graag zo snel mogelijk kennis. Heb je nog vragen over de functie of de sollicitatie- en selectieprocedure? Mail dan naar Janne, Recruitment Specialist, via janne.koel@greenchoice.nl.
Directe acquisitie vanuit recruitment partijen wordt niet gewaardeerd. Natuurlijk staat Janne wel klaar voor jou als sollicitant.
Zo ziet het sollicitatieproces eruit
Reageer via de sollicitatiebutton. Wij begrijpen dat een motivatiebrief schrijven wellicht niet van deze tijd is. Daarom vragen we je om drie-vier korte vragen te beantwoorden. Deze antwoorden vertellen ons net zoveel als een motivatiebrief.
Je ontvangt binnen 10 dagen een reactie.
Zien we een match? Dan maken we eerst telefonisch kennis met je.
Vervolgens zijn er twee gesprekken. Eerst ga je in gesprek met Babette, Coördinator Service & Operations, en Oscar, interim-Manager. In het tweede gesprek spreek je Hakim, interim-Manager, en een collega van HR.
Een assessment is onderdeel van het recruitmentproces.
Krijgen we energie van elkaar? Dan verwelkomen we je met open armen.
of
- Nijmegen
- Rotterdam
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!