Teamleider Service & Operations Zakelijk
- Hybride
- Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
- Nijmegen, Gelderland, Nederland
+1 meer- € 3.530 - € 5.043 per maand
- Zakelijk
- 32-40 uur
Functieomschrijving
Staat Greenchoice mede dankzij jou straks op een stevige plek in de top 10 van de beste zakelijke klantenservice in Nederland? Het team is bij jou in goede handen. Want als Teamleider Service & Operations sta jij voor ze klaar in Rotterdam en Nijmegen!
Hier krijg jij positieve energie van
- Een dynamische omgeving. Niet alleen de energiesector is volop in beweging. Het team en de rest van de organisatie ook.
- Het optimaliseren van een dienstverlening. Waar we mooie stappen hebben gezet op gebied van klanttevredenheid, hebben we nog meer ambities.
- Het bouwen van succesvolle teams en neerzetten van een resultaatgerichte cultuur waar eigen verantwoordelijkheid een belangrijk onderdeel is.
Dit ga je doen als Teamleider Service & Operations Zakelijk
Jij bent samen met het team van 20 collega's verantwoordelijk voor het neerzetten van een optimale service richting onze zakelijke klanten. De focus ligt o.a. op hoge bereikbaarheid, hogere klanttevredenheid en het optimaliseren van processen zoals facturatie. Je ondersteunt je teamleden in het bepalen van de juiste prioriteiten en bent sparringpartner bij de complexe dossiers. Voor je teamleden ben je naast een gids ook een coach die ze motiveert om te groeien. Want naast het behalen van resultaten, houd jij altijd oog voor de mens.
Als teamleider stap je in op een interessant moment. Zo staat er een duidelijke strategie, wat maakt dat we echte stappen kunnen zetten. Twee belangrijke stappen zijn de (her)inrichten en versterking van teamstructuren, en de verandering in manier van werken. En waar het jou de mogelijkheid biedt om je eigen stempel op de organisatie te drukken, snap je ook dat deze verandering wat vraagt van je collega's. Dankzij jou voelen collega's zich gehoord, hebben ze duidelijk voor ogen waarom en wat we willen veranderen en wat dat voor hen betekent. Zo bouwen we samen aan het versnellen van de energie transitie.
Jouw uitdagingen:
- Keuzes maken, focus aanbrengen en stap voor stap je team meenemen in de veranderingen die er spelen binnen domein Zakelijk.
- Een professionaliseringsslag maken op meerdere gebieden, waaronder het optimaliseren en automatiseren van (sales)processen, de manier van werken (meer klanteigenaarschap) en KPI gestuurd werken.
- Het trainen, ontwikkelen en samenbrengen van collega's. Jij bent de verbindende factor tussen de verschillende teams en locaties Nijmegen en Rotterdam.
Samen impact maken
De afdeling S&O bestaat uit een team van 20 collega's, die werkzaam zijn in Rotterdam en Nijmegen. We hechten veel waarde aan de verbinding binnen ons team en komen daarom elke dinsdag fysiek samen. De ene keer in Nijmegen en de andere keer in Rotterdam. Ons team is divers en bestaat uit meerdere specialisten die, met hun inhoudelijke expertise, de ruggengraat van de afdeling vormen. Met daarnaast een coördinator die zorgt voor de efficiënte verdeling van het werk, zodat iedereen optimaal kan bijdragen aan onze doelen.
Bij Greenchoice zijn we wie we zijn. We willen dat iedereen zich betrokken en gewaardeerd voelt, niet ondanks, maar dankzij onze verschillen. Juist omdat we allemaal anders zijn, komen we tot de beste oplossingen. Hier doet het ertoe wie je bent. Jouw gender, geloof, overtuigingen, kledingstijl, leeftijd en thuissituatie maken jou wie je bent. We streven naar een inclusieve cultuur waarin diversiteit en gelijkwaardigheid net zo vanzelfsprekend is als duurzaamheid. We vinden elkaar in ons gemeenschappelijke doel: de energietransitie van en voor iedereen maken. Door samen iedere dag weer te gaan voor groene keuzes, maken we de wereld van morgen beter.
Dit vindt Hakim, a.i. Manager Service & Operations Zakelijk, het leukste aan zijn opdracht:"Naar een groene toekomst werken we bij Greenchoice Zakelijk met passie voor duurzame oplossingen. Als teamleider zie je hoe belangrijk het is om ons team te inspireren en ondersteunen, zodat we samen onze klanten optimaal kunnen helpen. Dit is niet zomaar een rol, maar een kans om klantrelaties en het team naar een hoger niveau te tillen. Samen bouwen we aan een toekomst waar klantgerichtheid en duurzaamheid hand in hand gaan."
Hiermee laten we jouw energie branden
- Een bruto maandsalaris van € 3.530,- tot € 5.043- op basis van een 40-urige werkweek en 8% vakantietoeslag.
- Een prestatiegerichte bonus van maximaal twee bruto maandsalarissen per jaar.
- Een individueel keuzebudget van 8,33% van je bruto jaarsalaris waarmee je zelf keuzes kunt maken in arbeidsvoorwaarden. Zo kun je dit bedrag laten uitbetalen of bijvoorbeeld extra verlofdagen kopen. Je kunt (een deel van) het bedrag ook schenken aan een goed doel via onze samenwerking met The Social Handshake.
- 25 vakantiedagen als je fulltime werkt en twee extra vrije dagen wanneer je je niet ziekmeldt.
- Diversiteit en inclusiviteit is belangrijk voor ons, ruil daarom gerust officiële culturele en religieuze feestdagen om voor dagen die beter aansluiten bij jouw achtergrond.
- Een NS-Business Card waar je ook privé zoveel mee mag reizen als je wilt.
- Een aantrekkelijke fietsregeling waarbij je tot €750 van de kostprijs van je fiets vergoed krijgt als je ook regelmatig de fiets neemt.
- Een uitgebreide pensioenverzekering via Zwitserleven, waarvoor jij als medewerker maar een kleine bijdrage levert, en een arbeidsongeschiktheidsverzekering van De Goudse.
- Een contract voor bepaalde tijd om elkaar eerst goed te leren kennen. Als we goed bij elkaar passen, zetten we dit graag om in een langdurige samenwerking. In de vorm van een vast contract.
- Personeelskorting op de levering van stroom en aardgas met Natuur voor Morgen van Greenchoice.
- Volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen, onder meer door trainingen via onze Greenhouse Academy. Ook hebben we een aantrekkelijke studiekostenregeling voor ontwikkelactiviteiten buiten de deur.
- Een hybride werkcultuur. Om het thuiswerken zo prettig mogelijk te maken, krijg je een laptop, monitor, toetsenbord, muis, privacy scherm en eventueel een docking station in bruikleen.
- Sportieve, creatieve en andere originele activiteiten waarin verbinden en samen plezier maken centraal staan.
- Aandacht voor jouw gezondheid. Zo is er een paar keer per week vers fruit, kun je iedere zes weken naar een bedrijfsmasseur en bieden we faciliteiten om jouw energiebalans op peil te houden.
- Veel gezellige momenten om de teamspirit hoog te houden. Zo gaan we iedere twee weken wat drinken op een locatie buiten de deur en krijgt ieder team budget om eens in de maand samen te lunchen.
- Een gebedsruimte en kolfruimte met alles erop en eraan, als je daar gebruik van wilt maken.
- Een fantastische werkplek in een open, monumentaal pand, vlak bij Rotterdam Centraal. Een plek die uitnodigt om elkaar te ontmoeten. Met name in ons Groene Hart, de lunchruimte.
En heb jij iets nodig om het werk voor jou mogelijk te maken? Laat het ons weten. We denken graag met je mee. Goed om te weten: ons kantoor is toegankelijk voor rolstoelen. Ook is het mogelijk om je werkplek naar jouw situatie aan te passen en kunnen we je voorzien in specifieke software.
Jij bent onze positieve energie
Hoe hectisch het werk ook kan zijn, jij blijft de stip op de horizon zien. Je weet mensen te verbinden en zet verandering in gang. Jouw heldere visie op hoe we onze service profesionaliseren, weet je over te brengen op collega’s. Inzichten onderbouw je met de juiste data. Zo help je het team in hun dienstverlening, doelstellingen en profesionele ontwikkeling.
Daarnaast heb je:
- Minimaal een afgeronde HBO-opleiding en 5+ jaar ervaring in het aansturen en motiveren van een service team. Je hebt je bewezen in een vergelijkbare functie.
- Aantoonbare ervaring met het begeleiden van een team binnen een veranderende omgeving. Hierbij had je oog voor zowel de mensen als de processen.
- Je bent beschikbaar om minimaal 1x per week in Nijmegen te werken wanneer de standplaats Rotterdam is of andersom.
Solliciteer en kies voor team Green!
Enthousiast over deze baan? Reageer uiterlijk 15 december 2024 via de sollicitatiebutton. Als we een match zien, maken we graag zo snel mogelijk kennis. We wachten dus niet op de uiterlijke reactiedatum met het uitnodigen van kandidaten. Heb je nog vragen over de functie of de sollicitatie- en selectieprocedure? Mail dan naar lorraine.hendriks@greenchoice.nl.
Waar Lorraine graag van je hoort als sollicitant, hoef je als recruiter geen reactie te verwachten. We hebben een interne recruiter on the job, en zijn niet op zoek naar nieuwe recruitment partners.
Zo ziet het sollicitatieproces eruit
- Reageer via de sollicitatiebutton. Wij begrijpen dat een motivatiebrief schrijven best lastig kan zijn. Daarom vragen we je om vier korte vragen te beantwoorden. Deze antwoorden vertellen ons meer dan een motivatiebrief.
- Je ontvangt binnen tien dagen een reactie.
- Zien we een match? Dan maken we eerst telefonisch kennis met je.
- Vervolgens zijn er twee gesprekken. Eerst ga je in gesprek met Hakim en Pim, Manager en Teamleider Zakelijk. In het tweede gesprek spreek je Ehssane, Director Zakelijk, en Lorraine, HR Business Partner.
- Een assessment maakt deel uit van de procedure.
- Krijgen we energie van elkaar? Dan verwelkomen we je graag in ons groene hart.
- Rotterdam
- Nijmegen
of
- Rotterdam
- Nijmegen
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!